Pate somon si crema avocado



Reteta am ales-o asa mai nouvelle cuisine, ingrediente proaspete, fara prea mult gatit la foc. Mi-ar fi placut biscuiti in loc de foi de placinta, dar nu am avut timpul necesar.

Pate somon cu crema avocado

Ingrediente Pate somon

100g somon(proaspat)
50g somon afumat
zeama de lamaie(dupa gust)
1 legatura de schnidling(chives/arpagic)
3 lingurite de hrean ras  din conserva de casa (hrean in otet, cu sare, zahar si apa)
1 lingurita de zahar
sare, piper

Se pune somonul proaspat la gratar, dupa care se amesteca in robotul de bucatarie cu somonul afumat si lamaie. Se mixeaza cateva secunde pana se omogenizeaza. Se adauga pe rand restul ingredientelor.

Ingrediente crema avocado

1 avocado
1folie gelatina
0.5 ml smantana de gatit
1 lingura de zeama de lamaie
1 catel usturoi
sare, piper

Se taie avocado pe lung, cu o lingura se scobeste miezul si se paseaza cu o furculita(sau cu blenderul daca vreti pasta ca in cazul meu) impreuna cu zeama de lamaie. Se adauga restul ingredientelor. Se pune gelatina la inmuiat 5 minute, se incalzeste usor dupa ce s-a dizolvat se adauga la crema.
Se pune in forme si se lasa la rece impreuna cu somonul  peste noapte.
Se serveste cu paine prajita, biscuiti sarati sau in cazul meu foi de placinta impaturite si coapte la 180 de grade 5 min.




Comentarii

  1. Agnes, ai votul meu, si o zic in contextul in care ma pricep sa evaluez cam orice este inrudit cu designul :) Bravo! Poate colaboram si in revista, ce zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc tare, da, mi-ar placea mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super si sigur sunt foarte gustoase. Mi-e cam pofta :)
    Bafta! Gimina

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, ai gasit mood-ul restaurantului!!! Simplu si frumos!!!
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirific, Sublim, Magic!!!! Bravo si Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Astept sa ne suni de la Milano sa ne spui ca ai castigat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Va sun inainte de plecare!!!! Mersi, Malvima!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu alte cuvinte, frunzele de arpagic se intind catre inaltimea turnurilor gotice. Frumoase priveslisti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat! Meriti sa castigi!Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu ma pot pronunta despre gust...inca...:D dar de aratat arata ca ti vine sa mananci s daca nu stii daca e sau nu comestibil :) plus are culoare, obsesia mea! Bravo Agi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super, Agi! Bravo! Succes mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. de ce avocado si aguacate sunt unul si acelasi fruct e inca un mister pentru mine, dar de cand am dat peste tine mi s-au limpezit atatea (alte) lucruri... you (and your food) are the answer !!! :) Raluca/Azucar Moreno

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca sunt la fel de gustoase pe cat sunt de apetisante vizual (si sunt convins ca da) nu mai ramane loc decat de felicitari multiple.

    Tibi Stoichici

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata superb, delicat, le-ai manca din priviri! Dupa reteta si gustul este foarte bun! Felicitari!
    Irina Delca

    RăspundețiȘtergere
  15. A culinary masterpiece worth winning. The assembly and the colors are put together beautifully, and the flavors, I guess are just amazing.
    Agneském, deliciously beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  16. cecilia carbunaru13 ianuarie 2012 la 08:55

    culoare, forma , design, talent si mult suflet ... sa fie reteta succesului! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. arty! felicitari! mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Tin pumnii, arata arhitectural si spectaculos! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Bravo, Agi! mult succes! arata foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu