Eames Food Table / Expoziția retrospectivă “Eames by Vitra” / miercuri 26 septembrie 2012

Niciodata nu am fost fanul cuiva, nu am avut un idol, nu am venerat vreo formatie sau personalitate. Singurii care mi-au influentat viata, dar si a familiei mele sunt acesti 2 oameni, sot si sotie, Ray si Charles Eames. 

Si pot spune ca in mod special Ray, femeia din spatele barbatului( vorbim totusi despre inceputul secolului trecut), fara de care Charles Eames nu ar fi fost un designer atat de complex. Am admirat pasiunea ei si pentru aranjarea meselor pregatite pentru prieteni. Am facut un mic "altar" aici pe FB la inceputul acestui an 30 days with Ray Eames, nestiind pe atunci ca voi avea aceasta invitatie din partea INTRO de-a pregati un FOODTABLE pentru expozitia lor retrospectiva. Ce sa mai spun, am fost si sunt si voi fi incantata, onorata si ii multumesc Claudiei si lui Mihai si pe aceasta cale.


As incepe cu prezentarea imaginii care m-a inspirat pentru crearea acestei mese:


Ray Eames in 1951

Propunerea prezentata clientului


E de inteles ca nu mi-a trebuit mult sa construiesc aceasta fata de masa 3d:) , mi-a stat pe limba cum s-ar spune.

Fata de masa statea asezata pe o cutie in care au sosit "exponatele". Very cool!

Am umplut aceasta fata de masa cu ajutorul lui Dragos, Simonei de la Delaco si Alexandrei de la Spoon cu fingerfood, bunatati primite de la DELACO si LACRIMI SI SFINTI, le multumesc si lor pe aceasta cale:). Si ii multumesc si lui Tudor de la DETAILDESIGN, cel care ma ajuta de ani buni sa-mi finalizez ideiile
 
Cat de inspirata trebuia sa fiu, in jurul meu statea toata opera celor doi designeri, in spatele meu scria relaxat Demetrios Eames, nepotul celor doi soti.
Eames Demetrios m-a asigurat dupa ce am terminat aranjarea mesei: "We won't let anyone eat it!!!"



 
Maria si Matei pe Eames lounge sau cum imi place sa spun, nu ne crestem copiii in puf ci in Eames:))

Mai multe imagini aici sau aici

Comentarii

Trimiteți un comentariu