Apetito 08 @ Gelato Mio

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici. Azi am ajuns la a 8-a "editie" de Apetito la Gelato Mio. Apetito se intampla regulat, in fiecare vineri incepe la ora 20.00, pregatesc niste aperitive simple din partea casei. De curand mi s-a alaturat la acest proiect si DELACO, un brand care m-a atras si prin imaginea lui, nu doar prin calitatea produselor.(tx. Claudia C si Simona M) Sper ca va fi o relatie de lunga durata( pe 26 iunie pregatim o noua petrecere impreuna la o lansare de magazin online). Deci nu am stat degeaba, doar pozele lipsesc de la cele anterioare, de vina poate fi vinul bun, lenea si prietenii care "ne tin de vorba" la fiecare Apetito. Plus santierele si alte proiecte de design interior.


Tot azi a ajuns la mine si noul numar Igloo in care apare Gelato Mio si povestea lui, un proiect care mi-a placut, mai ales ca am avut mana libera.
Iata si aperitivele de la Apetito 08:


Afisul 08:




Comentarii